KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 1 juli 2009

1958-2009


Precis sett en liten dokumentär om MJ, så jävla glad att man fick se 2 konserter med han.

Idag har det varit en helt ok, dag. Jobbat fixat i butiken, dock inte nöjd på långa vägar. Sen var det invigning av Etage, gratis mat och dricka, vart lite vin....hihi, hade jag inte jobbat hade jag nog följt med för att se EMD på gute. Dom var tom inne och handlade på MQ idag...tyvärr missade jag dom, men Erik på jobbet hade äran att ta hand om dom i kassan...

Hade ångest när jag kom hem, iom lite mkt mat och en liten, liten kladdkaka så var det crosstrainer som fick hjälpa mig när jag kom hem, rejält pass vart det..

Nu skall jag gå och sova, imorrn en ny dag, och jag blir snart 31! Fest på lördag, du kommer väl???

R.I.P MJ! Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar