KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 19 juli 2009

Campa?

Nja, inte riktigt min grej, visst mysigt är det, men kunde det ge fan i att regna så förbannat så hade det varit mkt bättre!!!

Hemma efter två nätter i Vimmerby. Astrids värld var fint, Elsie gillade det, pippi, Emil och sjörövare det var ju det bästa!

Nu är tvättmaskinen i full gång, Elsie har nog somnat, Stefan vände med båten, kommer nog inte hem nå mer denna vecka. Själv är det dags att jobba på tisdag.

Nu skall jag träna lite, vågar inte ställa mig på vågen, fy fan vad jag har gått upp, nu måste jag vända det här,......det är så jobbigt! Cambridge vs God balans?

Nu får det vara bra........igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar