KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 7 juli 2009

Minnes tid för MJ

Hela dagen är MJ på tv 4, och jag jobbar, skulle nästan velat ta ledigt bara för att kunna sitta och se på tvn hela dagen.

Gårdagen var det regen HELA dagen, så kl 1830 var det bio med familjen. The Proposal med Sandra Bullock, en jätte bra film.

Elsie är ännu vid farmor, kommer hem idag. Hon har det så bra där.
Snart är det semester, skönt.

Ihelgen måste jag till Gute, MJ tribute.
Hur går det då med vikten? INTE bra. Viktkoll.se Gick bra tills helgen kom och man gick upp atll man gått ner. Hur FAN skall jag göra, går och släpar på 5kilo för mkt! Jag vantrivs!!!

SUCK!

Näe nu skall jag till jobbet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar