KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 3 juli 2009

Seven Pounds




Vilken film, så sorglig.....Will Smith är en otrolig skådespelare.

Dagen har varit bra, jobbat. Nu börjar mkt höstnytt komma in, känns fel när den nästan är 30grader ute. Imorrn blir det lite grillpartaj, ev utgång.

Snart har man lite semseter, ska bli skönt, kommer säkerligen inte kunna hålla mig borta från jobbet dock, men skall försöka.

Har bara en vecka, men sen har jag även 32,33. Då blir det nog en liten tripp. Sen senare i sommare inpå hösten kanske det blir NY.

Shit, kan inte fatta att ett år redan har gått, ett år sen man fyllde 30, skrämmande! Man måste verkligen ta vara på livet, man vet aldrig när det tar slut. Filmen vi precis sett, handlar om det. livet!? Man måste verkligen stanna upp ibland.

Imorrn skall det storhandlas, sen kanske jag skall rensa lite garderober och andra ställen, bort med lite skit....så man kan handla nytt!! Hihihi

Goooooo Kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar