KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 25 juli 2009

Lördag kväll


Så där ja....hemma efter en liten tripp på stan efter jobbet....
Jobbat idag, efter en rolig eftermiddag på jobbet vart det lite rosé på bolaget med Erik och Emelie. Sen cyklade jag hem till syster och tog två glas rött och spelade lite spel. Senare gick dom ut på munken och jag cyklade hem, så nu sitter jag här och ångrar lite smått att jag inte följde med gänget ut.....för här hemma var den inte så mkt roligare...

Imorrn skall stumpan ha sitt kalas, så ballonger och glass skall inhandlas imorrn.

Nu är jag ledig tom måndag, hoppas på sol. Kanske kunde få ta en liten tupplur i solen och få lite färg. Imorrn är det bartömming på Bur.!! Fattar inte?! Snart är denna sommar slut.

Sminket sitter lång ner på kinderna,, dags att tvätta av sig sminket och gå och sova.

Go natt, ha en skön kväll!

>Shopping....just ja! En skön långärmad tröja på H&M 149kr! (enligt bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar