KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 13 juli 2009


Vad skall jag skriva? Känner mig rätt nere idag, varför? Vet inte, känner mig allmänt seg, trött och som ett stort?
Vi har börjat måla huset, blir jätte fint, men fy vad tråkigt. Hade gått mkt fortare om det fanns lite folk som ville hjälpa till, kan iof förstå att man inte vill, inte så kul.
1a dagen på semestern, känns inte så kul, behöver nog komma iväg för att känna att man är ledig. Har ju bara denna vecka så den kommer ju gå fort.

Brats vecka är det med, hihi kanske skall ta och gå ut en gång denna vecka, rätt kul att se alla dårar.
Imorrn skall jag fixa naglar, men jag kom på att det kanske inte är så smart, när man håller på att måla huset!?!?

Ååååå vad det är tråkigt att man inte mår bra, vill ju bara skratta och ha kul!!!

Skulle ha shoppat lite, det är ju något kul iallafall!!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar