KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 6 januari 2010

All I need is Love


Igår var en behövlig kväll. Sandra A, sushi och en låda Roodeberg. Massa snack och en del skratt. Inte ofta man pratar med sina närmsta vänner. Det finns inte så många kvar.

Vi lovade iallafall att vi får ta en kväll snart igen.

Dagen har varit lugn, en lång promenad, Elsie varit på kalas hos Idun. Nyss hemkommen från Cösters där det bjöds på ärtsoppa...skitgott:) Ikväll har jag tagit en påse Cambridge.
Frusen som bara den ställde jag mig en stund på Orbitrecen.
Imorrn jobbar jag till 15.

Fasen alltså det fattas något!!!!! Vad är det för fel på mig??? Varför kan jag inte vara "kåt, glad, och tacksam"?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar