KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 25 januari 2010

I want it....


Dessa skor från Acne, me like alot! 3000spänn.

Dagen har varit bra. En sväng på stan med Annika. Lite shopping. Men mest till Elsie. Själv köpte jag en oversize stickad tröja med ränder från Lindex. Sen köpte jag Alli på Apoteket, får vi se om det funkar, kan ju hoppas det sätter fart på min mage:)

Jag avlider snart.......vill träna. Känner mig stor igen:( Jag som var på väg ner, känns som det har vänt...FAN FAN FAN.

Imorrn är det jobb, 5 dar i sträck. Bort med lunch och bara köra Allevo...minska magsäcken och sen hoppas jag på ett träningspass till helgen, får börja med ett bas eller nåt. Inte så mkt hopp ;)

Nu skall jag duscha sen är det Paradise Hotell ikväll.

Det är ljusare ute nu....UNDERBART!

3 kommentarer:

  1. Skorna är helt underbara! Har också suktat efter dom ett tag nu, men så va det ju det där med priset också ja, tusan. Syns sen! :)

    SvaraRadera
  2. Muhammmed! ( Annika)27 januari 2010 kl. 11:09

    Riktigt snygga skort! Me like!

    SvaraRadera