KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 9 januari 2010

Grannen



Oj, precis hemkommen från grannen:) Japp, kvällen tillbringade vi hos våra grannar, 3rättes middag som slog det mesta på länge.
Hummer till förätt, oxfile med potatiskaka till varmrätt sen efterrätten blev mascapone med sorbe glass. Underbart gott.

Ja, sen har vi druckit massa gott:=)

Skall bli så kul att bjuda igen. Men det bli ju inte lätt att slå deras middag;)

Efter att ha varit inne vid grannen känner jag nästan för att sälja vårat gamla ruckel och att bygga nytt. Gud vad skönt, allt är helt inget behövs fixas. Och sen blev jag kär i deras snygga GAD möbler, visserligen är det ju OTROLIGA pengar, men det är ju kvalitet med.

Ja ja,,,,, man vill alltid ha massa saker. En mysig kväll. TACK

Annars har helgen varit lugn, morgonen börjades med en 1timmes promenad, jag och syster Marlene gick till Vibble affären, köpte frallor och gick hem igen...14 jävla minus. Sen har vi städat ut julen och fixat lite hemma...men en del kvar. Fan, vill seriöst ha en hemhjälp.

Imorrn blir jag gräsänkling. På måndag börjag F&S nya vårtermin, JÄVLA skit schema, blir helt deppig, inga tider passar mig:( Hur skall jag få ihop det?

SUCK

Näe nu skall jag försöka sova.

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar