KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 24 januari 2010

Viktor&Rolf


Tycker denna bild var väldigt cool. V&R jo tack.

Helgen slut igen. Fattar inte vart tiden tar vägen?! Går alldeles för fort. Skrämmande. Har dock inte gjort så mkt, Elsie varit på dansskola, jag har städat lite i helgen. Sen har jag ätit, på tok för mkt godis...IGEN! Jag lär mig aldig. Inte blev det bättre när Nella med familj kom hit, då syster och jag gjorde en härligt god morotskaka. Ätit igen.

Men det är inte ofta man ser sin söta gudson. Elias, litet charmtroll, han är galen i dammsugare, inte kakan utan riktiga dammsugare. Hela tiden dom var här så hade han dammsugaren i handen.

Imorrn är jag ledig. Ev en sväng på stan då lönen kommer imorrn.....men skall försöka hålla iden då vi funderar på en sista minuten i feb-mars.
Vi får se......vill så gärna iväg, jag behöver det.

Nu skall jag laga mat, för det verkar inte som att syster Marlene ville komma hit och käka lite ikväll. Hon skulle ta med sig pizza efter gympan, men det blir inte så denna gång. Så jag och Annika får väl laga till ngt gott. Sen skall jag färga håret.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar