KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 28 januari 2010

AVATAR


Nu har jag äntligen sett filmen, och den var helt klart mkt godkänd. En cool film som man bara måste se, och på bio. Synd att det ej blev 3d, det hade varit skit coolt.

Sitter nu med halsduken och fårskinns tofflor, inte fan är det varmt! Jobbat idag, kommit in en hel del nyheter. En fin G star vår jack. Ja tack:)

Imorrn är det fredagsmyyys. Elsies bästa dag, då blir det popcorn:) Det åt jag en del på bion, och sen åt jag typ upp Sandras godis påse.

Skall även jobba på lördag, sen skall vi fira mamsen på lördag.
Ja sen är helgen slut och en ny vecka igen.....snart är det Sthlm :)

Vintern verkar aldrig ta slut....

Nu skall jag sätta på värmedynan och läsa en bok jag fått låna av Cecilia. Som jag hoppas kan hjälpa mig lite....

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar