KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 1 januari 2010

Året som gick....

Blev du kär under 2009? Hmmm?
Fick du många nya vänner? Ja enstaka
Köpte du mycket kläder under året? YES!
Vad var det värsta som inträffade under året? Winni påkörd
Vad var det bästa? Det fanns mycket bra saker!
Ångrar du något du gjorde? Tror inte det;)
Förändrade något ditt liv? Inte vad jag vet..
Om du får välja en enda sak som var riktigt bra vad väljer du då? Återträffen 9c skit kul:)
Vart har du spenderat mest timmar? MQ
Har du kysst en främling? Nop
Har du kysst någon och sedan ångrat det? Nop
Bråkade du med en nära vän? Ja det gjorde jag..
Svek du någon? Vet inte?
Svek någon dig? Jo
Flyttade någon du tyckte om? Näe
Vem av dina vänner var mest galen? Kan inte komma på någon...
Vem av dina vänner är mest lik dig? Sandra vi tänker rätt lika
Vilket datum kommer alltid att påminna dig om 2009? Många, 24/7 31/12
Har du varit i slagsmål? Näää
Skall du göra något speciellt under det nya året? Bli smal:) Resa hoppas jag.
Har du några nyårslöften till år 2010? Ja det har jag!
Hur ska du tillbringa din Nyårsafton? Med nära vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar