KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 31 januari 2010

Ingen dator!


Imorrn plockar Geab ner sin anläggning, för internet, så vi kommer säkert vara utan internet länge. Vi väntar på att telia skall koppla in, har inte ens fått papper ifrån dom och det är två veckor sedan jag pratade med dom.....

Iallafall.

Helgen har varit bra, jobbade igår helt ok, ganska lugnt. Igår kväll var vi i Othem firade mamma. Hon bjöd som alltid på massa gott.

Vi var hemma vi tolvsnåret och jag väntade på sms från Sandra som hade en kväll ute, men inget sms, så jag hoppade i säng, lika bra ;)

Så nu har jag ätit frukost med familjen, äggmacka och kaffe. Nu skall jag väl städa lite sen hoppas jag på gympa vid 17, första passet på nästan 3v. LÄNGTAR, hoppas jag inte har ont bara.

Stefan åker till fastlandet, borta till fredag. Gräsänkling. Skall nog gå bra.

1 kommentar:

  1. Tjenare! Hittade hit via IQ. Alltid kul och läsa andras MQ-jobbares bloggar:)

    Träffade en trevlig kille på ett uteställe här hemma i Piteå som tydligen jobbade hos er. Kommer dock inte ihåg vad han heter. Men som jag förstod så var han och hälsa på hans pojkvän här:)

    Hoppas ni har det bra i Visby!
    /Carola MQ-Piteå

    SvaraRadera