KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 23 januari 2010

Happy things




Lördag.
Har precis ätit en liten frukost. Macka, kaffe lite turkisk yougurt.
Har inte sovit så gott inatt, så jag känner mig rätt nere...sen kommer en svid unge in kl0700 och hon svider ännu.

Hon skall på danskolan idag, sen blir det spruta nr 2 för henne. Sen vet jag inte vart kvällen lider.....bio? Färga håret? Kanske lite party? Vem vet????

Igår var jag på jobbet. Mkt att göra men det är ju bara bra, för sen kommer ju en period som är så tråkig, den heter FEBRUARI! Men vi har fått in mkt fint tycker jag, så jag hoppas verkligen att kunder shoppar och gillar MQ spring 2010.
Själv kan jag inte låta bli att vänta på H&Ms Garden Collection, så mkt fint.

Nu vill jag bara ha vår, komma igång med träning och känna mig lycklig.
För jag har ju så mkt att vara glad över....

V6 ser jag så mkt framemot, då kommer Emma och det skall bli underbart.
Sen så får vi se....bokar kanske en sista minuten i Feb-Mars.Jag mår bra av att ha saker att se framemot, måste göra mer saker jag tycker om....

Nu skall jag tvätta håret, sminka mig och sen ev gå in mot Visby, så plockar ala familja upp mig. Har ju lovat Elsie hamburgare idag.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar