KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 22 december 2011

111219

3830g 51cm lång kl 20:36 kom han ut efter igångsättning. Jag hade för lite fostervatten och jag fick bestämma om vi skulle sätta igång på em den 19/11 eller den 20/11 kl 0700. Oj oj oj tänkte jag, bebis idag? Bebis imorrn?? Är jag redo att få ont? Gå vänta på att det kommer hända grejer efter dom satt hål på vattnen...

Vi körde! 3 timmar senare kom han, fy ända in i HELVETE!!!!! Vad ont det gjorde denna gång...Elsies födelse var INGET jämfört med denna...lustgas och akupunktur hjälpte inget, tyckte jag....så jag ville ha ryggmärsbedövning, men mot slutet gick det fort, så vi hann inte...i efterhand är man ju glad för det.

Nu är vi hemma och han trivs som fisken i vatten...underbar så klart och alldeles perfekt, och han är min. Nu är vi en riktigt familj som Elsie sa. Hon är så stolt. Hon sa idag när hon fick se honom....är det verkligen min lillebror? På riktigt?

Dom är lite lika varann....sen har han mkt drag av Stefan. Skall strax försöka gå och sova....läskigt att sova tycker jag...gillar inte när nätterna kommer och jag inte har kontrollen på honom...fy. Nu börjar den oron....

Snart är det julafton, och vi har lite att ta i här hemma....köpa julgran etc etc

GOD JUL

4 kommentarer:

  1. Härligt att er pojk äntligen kommit! Tusen grattiskramar och lycka till er!
    Kramar Lollo

    SvaraRadera
  2. Grattis! va fooooort de gick :-o Va mysigt med syskon och att ni orkade med allt bök innan han blev till. Vi har inte riktigt kommit dit än, med orken alltså, men jag gissar att det va värt det! Hoppas ni får en mysig jul, kram från oss

    SvaraRadera
  3. Va underbart att det gick så bra =) Mysigt med stor familj! Ett stort grattis till er båda. Hppas du kanske orkar med besök innan jag åker tillbaka vilket är den 2 januari. :D Kramar

    SvaraRadera