KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 27 december 2011

TISDAG

Ännu en okej natt, och en dag hemma med sonen. Som fortfarande inte har nå namn. Körde en röstning bland släkt och vänner igår, och Edward vann...men inte mkt.

Edward Bror Tommy herregud hur svårt kan det vara att bestämma sig!!!!! Är rädd att jag "väljer" fel, att man ångrar sig.

Stefan jobbade lite idag. Sen hemma tog vi en liten promenad, väldigt liten, det gör fortfarande rätt ont i fogarna. Vill POWERWALKA NU!!!

Imorrn onsdag och inget planerat. Bara vara och ta det lungt. Måste dock inhandla en badbalja. Det får Stefan fixa :-)

Nu skall jag försöka komma i säng i tid.

Snart är det nyår, och jag undrar om jag kan ta mig ett glas vin då :-) Han sover ju 3-4tim i sträck så då borde det ju gå eller hur ;-)

Goooo kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar