KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 17 december 2011

Lördag


Gäsp, har suttit vid datorn och försökt få den att bli lite snabbare..rensat och fixat, märker en liten förbättring, men inte mkt. Vi skall köpa en ny och det kommer nog att bli en Mac. Våran är minst 6år gammal!!!

Idag har vi varit på kalas vid kusin på Endreväg. Alltid mysigt och trevlig...sjukt goda kakor. Elsie har varit på kalas hos Alex. Handlat på Maxi..igen, känns som vi jämt handlar mat :-) Är det jag som äter mer???

1vecka kvar till BF...längtar ihjäl mig. Idag på GT första sida stod det att det väntar massor av bebis runt jul..kul!!! Känns inte bra, jag blir nervig och nojjig av att dom inte kommer fixa att ta hand om så många samtidigt...samt att dom säkert inte har plats för Stefan....vilket är KATASTROF. Tycker det är en självklarhet att pappan skall få stanna kvar...hopppas verkligen det inte blir så. Vill inte vara utan honom.

Tänk.....snart är vi 4 <3

Glömde säga att i fredags fick jag så fina blommor av Stefan och Elsie. Plus ett jättegulligt kort. Behövde verkligen det....

Tjejruset! Japp det är mitt mål i sommar, att springa det. Ser verkligen framemot att börja träna...hoppas min kropp vill vara lite medgörlig och att jag lättare går ner i vikt igen..att det inte skall ta typ ett år!

Så jag tänkte minska på kolhydrater så fort knodden är ute...inte ta bort det helt utan ändra beteendet lite....bröd och pasta bort! Fullkorn in!

Imorrn sista advent och vi skall nog köpa en gran. Den kommer nog in tidigare iår, så vi hinner klä den utifall att det blir BB. Hoppas verkligen inte att vi ligger på BB vid jul. Vill ju fira med Elsie, hela familjen. Se hennes stora blå ögon när hon öppnar julklappar.

Näe nu blir det att sussa.

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar