KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 11 december 2011

Ingen bebis på g

Näe känner inget nytt...inte ens en liten förvärk. Nu testar jag ALLT!

Söndag och helgen är slut. Men nu är det typ "helg" för mig i över 1år framöver. Känns helt galet.

Elsie och jag har precis käkat pizza. Stefan i Slite och jag skall ta mig en dusch. Elsie ser julkalendern.
Idag har jag inte gjort mkt. Hängt i soffan mest hela dan. Skittrist, är rastlös men orkar inte göra ngt.

Imorrn skall jag till Mvc, mäta och lyssna. Sen har jag inte mkt planerat...

Skall snart ta mig en kopp från min Nespresso...den är grym. Bästa köpet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar