KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 7 december 2011

KOM UT!!!!!!


Ja som ni ser så är jag inte liten precis...

Nu har jag gått två dagar längre än med Elsie, så skulle det ju inte bli. Näe jag får tvinga mig ner på stan och gå en massa....det gjorde jag ju sist.

Han har iallafall lagt sig till rätta, nu är det bara att samla kraft. Han kommer nog vara större än Elsie enligt BM.

Ja nu är det lite byggtankar i huvudet igen. Bygglov check! Men är inte klokare för det.

Idag hoppas jag nespresso kommer. MUMS.
Elsie på dagis, sista dagen dom skall gå till Axelsro. Grilla burgare på kneippbyn stranden. Det gillar hon.

Igår var söta Lilly här, var barnvakt medans sis var vid frisören. Gick bra.

Näe nu vila lite....

1 kommentar:

  1. Ahhhh vad fin du ar Rina! Gud va den har vaxt sen jag sag dig sist :) Myyys
    Kram Louise

    SvaraRadera