KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 8 december 2011

Tack Mamma


Fick dena söta ren på mailen från kära mamma. Så söjt. <3

Idag har jag inhandlat det sista..nu ÄR jag färdig.
Har målat köksbordet, tvättat och handlat, nu skall jag hämta lilla prinsessan och hämta ut min Nespresso maskin. Kommer ta ett par timmar innan jag får till det i köket.....kommer flytta runt på den ett antal ggr vill jag lova.

Imorrn fredag. Sista dagen på jobbet....ja det verkar så...eller ngt. Om jag kan hålla mig där ifrån.

Måste inse att jag inte skall jobba mer, det känns riktigt tufft. Inte alls roligt. Hoppas min RC fixar ngt till mig sen :-)Men det ordnar sig säkert...."var sak har sin tid" jag kanske kan bli lyxhustru sen :-) Näe vad tråkigt att inte ha ett jobb att gå till..skulle aldrig vilja vara ledig på heltid och bara spendera pengar.

Vad vill jag bli när jag blir stor då???? Ingen aning....allt är så begränsat på denna ö. Mäklare är ju ngt jag funderat på, polis, nej det har jag lagt ner. Är för feg:-o Tycker det verkar kul att jobba på resebyrå, säljare på tex Gotlandsflyg? Öppna eget? Njaaa det finns ingen marknad för ngt här. Homestyling, det hade varit kul.
Ja ni, det som lever får se.
Nu skall jag slå in dom sista klapparna.

1 kommentar:

  1. Denna söta vita ren 6 månader gammal, finns i England, värsta attraktionen, folk vallfärdar dit. Det kan man förstå, det är inte en albino, utan är bara väldigt vit, föds 1 på 10 000.
    Måste komma o smaka kaffet någon gång.

    SvaraRadera