KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 25 december 2011

BRÖLLOP


Vera Wangs bröllops klänningar är UNDERBARA

Jaha nu vankas det bröllop den 121212. Så roligt. Dock inte jag som skall stå brud utan Stefans bror och Linda.

Imorrn är sonen redan en vecka gammal. Första dagarna är lite som i en dimma. Men nu börjar man till och från komma in i nya rutiner.

Inatt sov han från 12 till 04 då jag fick väcka honom så jag kunde amma...tuttarna är sååååå stora. AJ AJ AJ. Sen sov vi till 0815. Så jag har sovit ca 7tim inatt...inte dåligt, hoppas verkligen det fortsätter så. Mammas pojke.

Tom Bror Edward Löfqvist det kommer nog bli hans namn.

Elsie tränar på sin Kitty dator. Hon är så nöjd med sina fina klappar.

Idag skall jag kanske försöka gå en lite sväng...men det är riktigt skit väder.

Fortsatt trevlig helg

Och tack till er som lämnat kommentarer på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar