KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 12 december 2011

Hokus pokus



Gahaaaa vilken hemsk dryck. Men nu har jag druckit den, så nu får vi se om det händer ngt.
v38+0 idag. Allt bra med plutten i magen, växer på. Det lär bli en 4kilos enligt BM idag. Tackar för det! AJ!

Jag var så glad att jag inte kommer gå upp lika mkt i vikt som med Elsie, men nu verkar det som att jag gör det.....men det är värt allt. Sen jäklar skall kilona bort FORT!!!

Idag har Elsie varit vid frisören, för första gången i sitt liv. Gick jätte bra, så duktig. Hon skulle ha rosa och grön färg i håret. Cooling.
Imorrn lucia och nu skall jag stryka linnet.

Fick nyligen ett mail från en av mina allra bästa gamla vänner, som jag idag inte har någon kontakt med....tänk vad livet kan ändras. Vänner man har levt med nästan halva livet inte finns kvar längre....så trist. Blev iallfall jätte glad av att hon skrev.....väcker många härliga minnen. <3sparvel<3

Näe dags att kissa igen....tror jag det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar