KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 30 juni 2009

DAGAR MED SOL

Dagarna går fort när man är ledig. Igår var vi till Tofta gropen, ett bra ställe när man har barn, dock väldigt äckligt vatten.

I dag började min dag vid H2O, 90 min ansiktsbehandling, lovley! Sedan in en snabbis på VeroModa för att hitta en strand klänning. Vidare till Kneippyn med nästan alla kusiner, Elsie har längtat så mkt efter "pippilandet". Solen sken hela dagen och nu skall jag läsa nya Amelia som damp ner i lådan idag.
Imorrn är det dags för jobbet, där fm blir på kontoret.

Tänker mkt på Michael, lyssnar på hans musik, konstigt att man kan "sakna" en person man inte känner.

God Natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar