KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 11 maj 2010

Åå my lord!


Jisses gott flera dagar nu ju, inte bra.
Befinner mig i Sthlm oss Sandra Arwe och hennes goa familj. Vi dricker Rioja och snackar massa skit. UNDERBART! Imorrn blir det en dag ipå stan. Hoppas kunna hitta en fin klänning.

Idag har jag varit på kurs med jobbet, suttit framför en data skärm och inte lärt mig så mkt. Känner mig mest bara dum :)

Iallafall, i lördags var det fest vid kusin, mkt trevligt. Senare vart det munken med mamma och Annika...vi dansade loss i vinylen. Mkt trevligt.

Söndag slappar dag, måndag lite mys med Elsie. Elsie är nu vid farmor och hon är inte så pigg, lilla gumman. Hänging och låter som en kråka när hon pratar....stackarn.

Nu skall jag hjälpa Sandra med maten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar