KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 12 maj 2010

Mulberry







Idag var det sthlm hela dagen. Men nu är jag hemma....

Var inne på NK idag och tittade på min väska som är min snart.....hoppas jag. Föll för Mulberrys nya för 2010, dock en vänte lista på den, man jag satt upp mig iallafall. Kan dock får vänta tills efter sommaren...men det får det väl vara värt.

Lite shopping idag, ett par vita jeans, från Gina, äger inga. Vill kanske inte ha ett par heller men då tyckte jag att ett par för 200 spänn är ok.
En söt vit spets väst från Massimo Dutti, lite osäker men väldigt fin. Sen en billig "africa" topp från H&M
Snart kommer ju HM med sin kampanj som går till AIDS om jag inte minns fel, en hel del saker vill jag ha.
Provade massa klänningar, föll för en från Karen Millen. En från Oasis också, men fanns inte min stl. Så jakten fortsätter......måste ha en fin klänning!

Nu sit ups...magen är lite "för stor"



Vilken mulberry ska jag ha????

1 kommentar: