KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 14 maj 2010

KM

Slog till på den i champagne idag....hoppas den sitter som en smäck. Annars får jag leta vidare.

Gillar verkligen Karens klänningar. Bra pris runt 2000kr. HOPPAS

Idag har jag jobbat hela dagen...lång dag. Mkt folk och det var rätt kul. Men jag hade en "tjockis" dag. Bläää vad jag hatar det...för en vecka sen visade vågen 60,8 nu säkert 63-64 har inte vägt mig men jag känner det....

Imorrn hoppas vi på super fint väder, vill vara ute. En sväng till Roma blir det nog, sen kanske Dennis kommer in. Hade varit kul. Elsie gillar verkligen sin morfar.

Nu skall jag sova...så trött. Fattar det inte...
Kanske blev det efter en 40min promenad i ös regn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar