KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 28 maj 2010

P18


Började dagen med p-möte gick bra, sedan var det en bra dag på jobbet, mycket folk och alla var glada.

Efter jobbet var det jag som intog P18 och sprang mina 5km, det går trögt, men jag klarar det.
Imorrn blir det jobb, sen skall det lyxas på 50kvadrat, blir nog munken på det. Om jag orkar. Är inne i tjockis stim....

Idag kom H&M paketet, skall strax prova. ÄLSKAR PAKET, men inte lika kul när fakturan dimpar ner i postlådan :(

Ikväll har vi grillat, mkt gott. Just nu sitter vi och kollar igenom massa saker ifrån Tommy, massa härliga kort. Elsie vill se sin farfar, han som var polis, han som är död säger hon.
Hon låter så stolt fast hon aldrig har träffat honom.

Nu springer hon med alla hans medaljer och är så glad.....

Nu skall jag lägga Elsie sen blir det ett varmt bad. Har hyrt film också. FREDAGSMYYYYS

1 kommentar: