KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 5 maj 2010

BORING DAY




Ja vad hände med denna tråkiga dag? Kan det vara att det snöade och är allmänt kallt och jävligt?
Fy vad trist.
På jobbet har det inte heller gått så bra, tycker butiken inte är så fin just nu. Men den kan ju inte alltid vara på topp :)
Shopping då? Näe inte mkt, sparar pengarna till Sthlm. Men igår rök 850 spänn på ett tandläkar besök som tog 30min, och inte ett dugg hjälpte det. Har ont i en tand när jag äter, men allt såg bra ut!! Kul!!!

Jag måste hitta en klänning till alla bröllop jag skall på. Antingen köper jag en dyr som jag kan ha på alla 3 eller 3 som är billiga :)
Vet inte alls vad jag vill ha för någon. Men jag älskade Maria Montazamis klänning hon hade sist på QX galan. Typ något i den stilen kanske?
Dricker nu en kopp te med honung, tycker jag har lite ont i halsen.... Inte bra. Har gympat idag sjukt jobbig. Imorrn halv dag....sen tror jag Elsie åker med Stefan på fredag så jag är alldeles själv fredag kväll...SKÖNT.
Just ja, en lite tjej till i släkten...Linda och Tomas fick en liten Alma, som hon troligen skall heta.
Hmmm vad mer kan jag skriva....Mina magrutor syns mer och mer...iiiii så duktig jag är!!!! Nu är det bara mina feta lår och min rumpa som ramlat ner flera decimeter! Vill träna mer men det går ju inte när karln är borta....

Snart Greys. MUMS.

Lördag inflyttningsfest i Väskinde vid söta Jill. Kan bli munken på det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar