KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 1 maj 2010

Utgång?


Jaha, nu har jag satt mig ner...full fart hela dagen, gympa vid 11, panta burkar, handla, städa, tvätta....bla bla bla.


Nu skall jag in i duschen, hitta kvällens outfit, sen till Endreväg för BBQ!
Kvällen kan bli hur bra som helst....om det blir lite kul folk ute, man är lagom i gasen och att man känner sig snygg...det är det viktigaste;) Har tänkt att ev ha mina nya "block" tights från Lindex. Men vet ej. Man vill ju ha lite sommriga klänningar på sig, har massa saker med prislappar kvar i garderoben som jag bara vill använda....men vart är värmen????


Solen skiner men det blåser storm.


Nu skall jag sätta lite fart.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar