KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 26 maj 2010

SHOES










Igår shoppade jag 3 par skor från Nelly, idag vet jag inte om jag gillar något av paren jag redan beställt.

Men vi får se......

Har precis sett Greys, nu skall jag inta duschen sen kolla igenom min sko samling, känns inte som jag har några fina sommar skor.


På friendhs idag, hittade jag ett par jätte söta röda träskor från märket "Inga from Sweden" vill ha.


Imorrn är det en fullbokad dag. Frissan, bio och sommar invigning på Wallers. Hoppas på fint väder, för det börjar bli dags att cykla till jobbet. Bra om man vill ta en after work drink, på en mysig uteservering.


Men vart är värmen?

På lördag är det ju middag på 50 kvadrat. Vad skall jag ha på mig??? Funderar på garden collection klänningen från H&M, ni vet den som är väldigt färg glad. Får se...känner mig ful i allt just nu.

Nu säger jag gooooo kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar