KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 3 maj 2010

Vi vann!!




Så jävla bra....LYCKA!!!
Vi vann Levis tävlingen på jobbet. Vi är grymma! Nu väntas det middag och dryck för flera tusen kronor! Gratis är gott.

Som sagt, gick och hade typ ont i magen på jobbet idag....kl 17 då kom resultatet.
Jag och Emelie skrek så hela gallerian skakade..hihi.

Sen har det varit ganska mkt folk idag...jätte kul. Mkt trevligt ;)

Lämnade tibax byxorna från lindex, känndes inte ok. Kommer säkert hitta lite roligare saker i Sthlm...Om en vecka är det en hel dag med Sandra A.

Nu skall jag se Top Model.....

I huvudet nu..."bad romance" Lady Gaga!!!

1 kommentar:

  1. Grattiiiiiiiiiiiiis på er! Tur jag köpte den där T-shirten ;)

    SvaraRadera