KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 24 maj 2010

Dagarna går så fort.......

när man har roligt.

Det blev en lyxig helg. Flyg upp till Sthlm, Sturebadet med bästa Emma, shopping och en underbar italiensk middag med lite röd vin.

Lördagen var Emmas dag, möhippa ute på Värmdö vid ett underbart hus. Massa tjejer och galna Nacka äventyrsbana. 8 meter upp i luften i enbart lina. NEJ TACK! Vågade inte mer än första hindret, en vinglig hängbro. Panik slagen trädkramare kunde jag tillslut ta mig ner.

Kvällen blev bastu och ett dop i havet. 15grader. Grillad korv och massa alkohol. Senare vart det en underbar 3rätters middag på en mysig resturang. Matkoma och flera kilo tyngre åkte jag mot centrum i en lyxig BMW.

Somnade gott i Lailas soffa och söndagen vart lite stros i butiker, en god lunch på NK sen kl 17 flög jag hem. Stefan och Elsie hämtade mig och vi åkte till Sunes och tog en pizza. ALDRIG mer Sunes, fy vilken dålig mat det var. Programmet "kniven mot strupen" borde åka dit.

Idag har jag jobbat, sprungit 5 km, shoppat och nu skall jag inta duschen. Imorrn blir det jobb, lite fotvård på lunchen sen kärnvärdesutbildning på kvällen.

Söndag- 50kvadrat-----längtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar