KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 30 maj 2010

FAB
















Det vart en underbar kväll. Jätte god mat, trevliga människor. Erik och Kirsi är så goa.
Det var ju 7 rätters med dryck till, allt var så gott. Det bästa jag ätit på länge.
Sen vart det munken, en massa goda drinkar och kvällen tog slut, när det började bli ljust igen :)
Idag var det urn sättning. Sen grillning med släkten på stenskär.
En skön söndag med mkt sol och värme. Nu har Stefan åkt till fastlandet, jag sitter och jäser. Blääää bakis dag = ätar dag.
Imorrn hel dag på jobbet, sen tisdag flyger jag till Göteborg. Hem igen torsdag. Hotell frukost och massa gott. Tack MQ!

Näe om jag skall slänga mig i sängen....är sååå trött.
Inser att jag måste köpa en ny kamera......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar