KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 10 oktober 2010

101010

Coolt datum idag. Hmm undrar om många gifter sig, eller friar idag.....
Hade varit häftigt och gjort något speciellt.

Dagen har varit bra, besök av Alex och Christine. Elsie fick leka lite. Dom gillar verkligen varann. Vi andra snackade lite skit.

Sen efter lite städning här hemma och lunch gick jag mot stan. 45min senare plockar Stefan och Elise upp mig. Vi gick på bio. Marmaduke. Ingen film att rekomendera, men Elsie tyckte den var rätt rolig.

Sen väl hemma tog vi ett varmt bad, Stefan drog till Slite. Nu sitter man här och har lite ångest för i morrn är det måndag igen, och jag har fullt upp.
Tisdag-onsdag Göteborg.

Jo dagens bästa är ju att jag äntligen köpte min Dagmar kappa. Hoppas få den på torsdag.
Tack Sandra för att du hämtade den.

Hoppas ni andra har haft en bra dag. 101010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar