KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 28 oktober 2010

8000


Oj, i min skohylla i hallen just nu har jag skor för ca 8000!!! Inte klokt ju! Visst några har ju ett par år på nacken.....Jag är sko shopaholic.

Köpte ytterligare ett par till idag på Coppar. Har ju inga som liknar dess iallafall, sköna lätta att hoppa i och passar till allt.

Idag har det varit en bra dag, förutom dessa jävla tårtor som finns på jobbet. Äter hela tiden, varför kan jag inte låta bli?

Imorrn blir det gympa kl 0800. Det känns bra.

Stefan ringde precis. Bästa Janne mår inge bra. Jävla cancer, varför måste den ta bort alla bra människor, varför, varför, varför? Blir så ledsen. Hoppas på mirakel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar