KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 27 oktober 2010

TÅRTKALAS


Oj! Vilka tårtor på jobbet idag. AnnaKarins sista dag och jag hade köpt en prinsess tårta. Sen kommer AK med en tårta från Wisbys konditori som ligger vid Södertorg. En chokladmousse tårta. HIMMELRIKET! Så gott, så en dag denna vecka bliev utan sötsaker, för jag menar, jag kommer ju äta alla dagar jag jobbar nu.

Förkyld har jag blivit, inte så farligt ännu. Varit på medelpass ikväll, så jag får se imorrn om jag blivit mer förkyld. Hoppas inte.

På lördag blir det hotell med mannen, vann ju pris på blodomloppet. Så barnfria och mat på Surfers. Ångbastu och mys på lördag.

Nu skall jag in i duschen, snart Dr Dreamy. YUM YUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar