KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 31 oktober 2010

MYS

Ja det vart en toppen helg. Jobbade till 3, sedan vart det ångbastu och bad på hotellet. 1830 var vi på Surfers. Vilket ställe, underbart. Det godaste jag ätit på länge. Inte sista gången jag går dit.

Sen svängde vi förbi Munken, tog lite dricka i baren vid Basse. Runt tolv gick vi till hotellet, somnade och sov gott.
Hotellfrukost kl 10, en liten promenad i Botaniska, sen storhandel på Atterdags.

Har även hjälp syrran att städa ur deras lägenhet, så nu har vi lämnat Skeppargatan hela familjen Larssons. Det var de......

Stefan åkt med båten jag och Elsie har fixat en pumpa. Som jag nu har käkat upp, alltså kärnorna, mkt gott.

Imorrn jobb, har massa att göra hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar