KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 29 oktober 2010

Är lite nyld

Förkyld alltså. Gympan idag gjorde nog saken lite värre, men skönt var det. Blev segare på jobbet och dagen kändes väldigt lång.

Familjen har precis tagit ett bad, imorrn jobb. Sen blir det at checka in på Strand Hotell. Härligt.

Skorna jag köpte igår, kan ännu inte bestämma mig om jag skall behålla dom......är det onödigt för säsongen? Ingen direkt vintersko. Hmmmm.

Elsie skall till Boge imorrn. Stefan skall hjälpa Marlene och Tomas att flytta, jag får väl hjälpa till med inredningen istället ;-)

Nu idol och popcorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar