KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 16 oktober 2010

LÖRDAG


Okej, PMS veckan eller ngt. Sur och svidig. Tycker Stefan är jobbig och trög...Karlar just nu. SUCK!

Men va fan, det är lördag solen skiner...nästan. Middag hos kusin Jill ikväll. Idag? Vet inte, vill göra ngt kul, men vet inte vad jag känner för, det är nå fel på mig.

Shoppa, fika i flera timmar? Snacka skit? Någon?

Har ju även 2 byrackor här, Stella och Sascha. Så dom behöver ut på promenad.

Lilla mamma... Vad jag tänker på dig. Hoppas verkligen det kommer bli bra, och att det går åt rätt håll. Måste bara bli bra.

Näe, ny skall jag vika tvätt, gud så kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar