KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 25 oktober 2010

Idag är mådnag och jag skall försöka ta nya tag när det gäller sötsaker. För jag har haft några eller många dagar med godis och annat skit. Fattar inte varför jag trycker i mig skiten för. Mår ju bara dåligt av det. Tror att det är någon form av tröstätning. Vädret, Stefan jobbat mkt,.....eller nåt.

Idag skall jag försöka komma iväg på gympa, Elsie skall in till Hedvig på kalas, så jag måste checka av om jag kan åka på gympa under tiden

Denna vecka är löningsvecka på jobbet, så jag hoppas vi har många bra dagar nu. Helgen har gått riktigt bra. HEJA MQ VISBY

Nu skall jag till sjukgymnasten. Usch tråkigt. Sista gången kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar