KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 6 oktober 2010

TRÖTT


Okej, nu har jag inte skrivit varje dag. Orkar inte, är så trött. Somnar oftast runt tio :-o

Men allt är rätt bra, jobbet rullar på. Ganska dött, tråkigt. Vart är alla shopping sugna människor? Sitter alla hemma och shoppar online? Jag själv gillar ju det.
Har shoppat lite på H&M. Imorrn blir det Sthlm, BC möte. Sen övernattning hos Sandra med fam. Dom har ju blitt med hus, så det skall bli kul att få se det.
Sen fredag blir det lite shopping, synd bara att min plan går vid 17 så vi får ta snabb rundor ialla butiker.

Marc Jacobs finns ju numera i Sthlm så det måste jag spana in.
Nu jobb.....slutar 1530. Dagis stänger 16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar