KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 18 oktober 2010

JÄVLA DATOR!


Eller är det skit telia? Vet inte men våran dator är så slö, hakar sig och allt tar hundra år. Varför är man inte bra på datorer, tycker jag rensar det jag kan, men den blir bara värre och värre. Snart kollapsar den helt och alla bilder försvinner. Jag har ännu inte framkallt några kort, allt ligger ju på datorn.

Näe måste verkligen ta tag i det.

Idag har jag varit på akupunktur. Gick bra, kunde slappna av rätt bra. Sen idag kom skåpet, ja vi köpte det, och jag är riktigt nöjd.

Elsie och jag har varit hemma vid Challnius. OJ OJ OJ vilken utsikt, huset var också väldigt fint. Öppet och bra planerat. Gillade verkligen planlösningen. Sen åkte jag och Elsie längts havet hem. Underbart. Jag vill också bo vid havet :-(

Imorrn jobb och det känns ok. Har ju rean att se framemot.

Nu skall jag tvätta håret för det är inte fräscht. Vill klippa mig, vad skall jag ha för frisyr? Tycker jag är så tråkig i håret nu. Hmmm kanske skall ta en tripp till Nypan. Jelena är ju bästa frisören.

Vi får se, men vad tycker ni lugg eller inte?

1 kommentar:

  1. Jadu,jag tycker du passar i båda =)

    /Syster Annika

    SvaraRadera