KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 14 oktober 2010

22:40


Gillar dessa färger ihop, sen ett par röda byxor. Köpte ju ett par billiga på Forever 21, skulle vilja ha ett par lite stiligare. Tips?

Kl 0020 skall jag åka in till stan och hämta upp min kappa. Vill ju ha den så fort sim möjligt. Sen får vi hoppas att det inte blir så kallt så jag kan ha den lääänge.

Idag då. Jobbat, en bra dag. Sen kom "kusin" Carro från Linköping och åt middag här hemma hos oss. Marlene, Sebbe, Annika, Stefan och Elsie. Fläskfile med färsk pasta. Mkt gott. JAg äter som en karl. Undrar om jag "frossar" inför vintern, lägger på mig nu :-( Vill inte, jag som varit så duktig, eller rättare sagt inte "bantat" bara ätit det jag vill i bra mängder....förutom när jag får mina små "frossar" stunder.
Så ikväll efter lite nötter, choklad så ställde jag mig på orbitrecen. Känns lite bättre.

Imorrn möte, sälja som f-n sen egentid med ansiktsbehandling ala 90min.

Nu skall jag läsa damernas.

Outfit imorrn.....tänkte Röda strumpbyxor, svart klänning från Rodebjer och så min Dagmar. Kan bli snyggt.

Just ja, måste verkligen till frissan. Vad skall jag göra med mitt hår? Så tråkigt.

TIPS?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar