KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 8 december 2010

20101208


Oj då har man missat att skriva igen, dagarna går fort.


Gårdagen var toppen, jobbade sen på kvällen vart det mat på GA Masters med Sandra. Alltid lika trevligt. Sen efter vin, champagne och räkskagen åkte vi hem till Graune. Lite glögg och toffifie senare vinglade vi i säng. Kl 0800 gick vi upp och åt frukost. Sedan började jag jobba kl 11. Innan det hann jag med lite shopping på Vero och en julklapp till syster i Finland.


På jobbet idag har det gått grymt bra, sålt som bara den har jag gjort :-)


Väl hemma jobbade över till 18 så hade Stefan gjort jättegod mat, kassler i senapsås. SKITGOTT!


Jag och Elsie badat och nu sover hon så sött. Snart dags för Greys. Fasen jag missade Husfruarna igår, det måste gå i repris.


På bilden ser ni mina senaste fynd :-) H&M, Vila och Vero.

1 kommentar:

  1. Klænningen med "guld" uppe har Linn oxå, den ær så jæævla snygg!!

    Kram Louise

    SvaraRadera