KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 10 december 2010

1912


Vårat hus 1912, väldigt fint. Mkt är tyvärr borta.


Jaha denna fredag börjar lida mot sitt slut. Idol avgörs och jag hoppas på Jay.
Har varit en bra dag på jobbet, folk är köpsugna. Sen slutade jag kl15 hämtade Elsie och vidare till ÅC för att hämta Stefan. Sen vart det stor handel på Maxi.

Hemma blev det tacos och julmust :-) Sen idol. Ja alltså det finns ju inte så mkt annat att se på.

Sen kom glassbilen och Stefan gick och köpte lite.

Jag har börjat käka äppelcidervinäger med krom, tycker det hjälper....men iom att det innehåller massa fibrer så är magen som en ballong..men sötsugen är bättre. Det gillar jag. Imorrn har jag bokat in mig på skivstång, just nu vet jag inte om jag orkar, men får se. Sen blir det att baka pepparkakor. Kl1730 till syster och Tomas. Mkt trevligt.

Söndag åker Stefan till fastlandet...grrrr gillar INTE! Söndagar borde vara förbjudet att jobba på!

Nästa vecka är händet det lite av varje. Fatta, detta år är snart slut! 2011! Shit!

Nu blir det nog sängen, är trött. Har sovit väldigt dåligt nu ett tag. Vaknar, har ont, vrider och vänder......kan det inte ge sig någon gång!

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar