KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 11 december 2010

Bahhaaa

Marlene, varför har du så mkt gott man inte kan låta bli....mums. Hemma och magen värker av allt man ätit. Men men, är det kalas så är det.

Idag har vi bakat pepparkakor och jag har varit på skivstång, annars har det varit väldigt lungt. Stefan har nog börjat få 40års kris eller ngt, han är sur och trött....

Imorgon åker han till fastlandet, så då blir det lungt här hemma ;-)

På måndag är det lucia, och det skall firas på dagis.
Snart är det julafton....hoppas den blir lugn, som julen skall vara.

Äsch, går och lägger mig.

2 kommentarer:

  1. Ni ska väl fira jul med oss i år på kvällen??? Annars blir jag besviken.. Mkt roligare med barn runt oss, och Alex vill att Elsie kommer!!

    :) Kramis

    SvaraRadera
  2. Näe vi kommer vara i Boge på dan, som vi gjort i flera år.
    Tråkigt, man vill vara med alla. Det blir i Västerhejde på kvällen med Anderssons.

    Kram

    SvaraRadera