KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 20 december 2010

Måndag

Festen var jätte bra, god mat och alla hade verkligen klätt ut sig, riktigt kul. Black Business spelada lika bra som vanligt. Kusin är grym!

Ja det dansades en hel del, kusin Ethel rockade dansgolvet med alla russin.

Många vart ju väldigt onyktra, en del för mkt. Stefan var en av dom, jag själv drack inte så mkt. Så väl hemma i Othem vill jag inte ligga i en 120 säng med någon som man knappt kan få liv i!

Varför kan jag inte få sova själv? Jag är tydligen en hemsk människa som låter min kille sova på golvet på en madrass! Vi borde verkligen inte skaffa flera barn heller....nä stackarn!

Tur man har vänner som förstår när inte ens ena nära finns där.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar