KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 15 december 2010

AJ!







Alltså fasen vad det högg till på höger ryggslut, typ kärleks handtaget. Skulle lyfta upp Elsie, då det högg till. Den smärtan kom för ett par veckor sedan då jag var på gympa, det gick över, men nu kom den igen. Skit.

Har tagit ett bad med Elsie, har även försökt göra en fiskefläta, alltså jag är så kass på sånt. Borde verkligen gå någon kurs, man själv ser alltid tråkig ut i håret, eller snarare jag har ingen fantasi, uppsatt eller utsläppt. Det är allt. Skulle vilja våga klippa av det....men det blir väl samma sak då med.

Hihi igår, gav jag mig på vaxning, fy fan, smärta!!! Dumt att börja med sånt, nu lär jag väl få världens hårväxt istället.

Aaaaa vad jag längtar till att komma hem på fredag, då hela huset skall vara renstädat. Städfirman kommer halv åtta, sen jäkla skall det vara skinande rent!

Idag var det äntligen lite fart på jobbet, så nu hoppas jag det har satt igång!

Sandra A, tack så mkt för all godis du köpte till Stefan, som han sen tog hem hit, som jag numera äter av varje dag ......mina favoriter dom där runda i guldförpackning...LOVLEY! Typ 3 kvar, så nu har ångesten kommit in i hustet igen, twist, noblesse.....bara fina grejer. Men inte bra för mina kilon...ja, jag ställde mig på vågen, 2 kilo för mkt...den smyger sig uppåt. INTE BRA!!! AJAJAJAJAJ!!!

Men jag mår rätt bra ändå :-)

Imorrn skall jag till doktorn med min käke, för den knakar och brakar hela tiden, hakar upp sig ibland och hela käken känns typ sne. Hmmm undrar vad man gör åt det??

Stefan har varit borde hela veckan, men imorrn skall han nog hinna med båten hem. Sen är det fredagsmyyys med jobbet på Suderbys herrgård, med massa julmat. Lördag 50tals fest och jag vet i f-n vad jag skall ha på mig, blir väl nån blanding av 50tal och 2000 tal...eller någe!
Aj fasen vad det värker, blir värmedyna och nya nummret av Elle....åå vad jag längtar till våren och alla fina kläder.


Sen alla mina promenader som jag saknar....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar