KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 28 december 2010

Jävla väder

Stefan körde av vägen igår. Tur att det gick bra, stackarn fick dock vänta nästan 3 timmar på bärgarn.

Dagarna rullar på, snart är det nyår och ännu ett helt år har gått. 2011, vad händer då? Ja jag fyller 32 eller var det 33? Elsie skall få en kusin, flera jag känner skall få barn. Ett babyboom år. Härligt.


Vi kommer resa till Milano. Australien hoppas vi med på.


Göteborg i februari, sen blir det väl en del BC möten med. Härligt!



På jobbet är det REA! Mycket folk, det roliga är att många tror att det är rea i hela butiken, dom river och kastar, ser ut som f-n. Men kul är det, då har vi massa att göra.


Men gud vad jag längtar till våren, jag tänker inte köpa mkt på rean, jag vill ha nytt.


Har precis nattat Elsie, hon lyssnar på Pippi. Linda ringde precis, det blir nyår i Roma. Trevligt. Jag skall göra cheesecake. MUMS!


Nu blir det nog ett bad, om det inte är ngt bra på tvn.


Gott nytt år!

1 kommentar: