KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 13 december 2010

LUCIA


Jaha då var det lucia. Kl 1530 skall Elsie vara lucia på dagis.

Söndagen igår var som dom brukar, man gör inte så mkt, Stefan åkte med båten. Jag hyrde 3 filmer, lagade lax i ugnen med bulgur och senapsås, mkt gott.


Elsie var väldigt uttråkad stackarn, hon gick och väntade på Hedvig hela dagen, tillslut kom hon in och det blev lite lek iallfall.


Idag är jag ledig, skönt, har precis dammsugit. Men på fredag kommer städfirman och då jävlar skall det vara skinande rent.


Ikväll är det skivstång, men har inte löst det med barnvakt. Vill så gärna gå. Jacobs pass är riktigt bra och jag ser minsann resultat på mitt berömda gäddhäng.


Näe nu blir det en kopp te och en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar